onsdag, juli 14

My Bedroom

På tide med litt nye bilder fra soverommet. Thelma og jeg har hatt ett skikkelig rydde raid i dag. Jeg rydder og hun roter. Det er vel ofte sånn den arbeids fordelingen blir.. 

Soverommet vårt er relativt stort og lyset er ofte nydelig her inne. Nytt sengetøy fra Ikea, kjøpt på salg. Jeg elsker sort og hvitt så dette ble jeg kjempe fornøyd med. Godt å sove i er det også. Tolixen finnes det fortsatt bare en av, men jeg skal snike inn en til i løpet av høsten tenkte jeg. Den blå kjolen betyr mye for meg. Den har jeg arvet av mamma og jeg tenker på henne hver gang jeg ser den og har den på meg. Denne danset hun mye i, den fine mammaen min.

Nye bilder av barnerommet har jeg også fått tatt i dag, de skal dere få se nærmere helgen. Ha en flott kveld!

20 kommentarer:

Snedig Snelle sa...

Lekkert! Er og veldig gla i svart/hvit, og har fått et stripete teppe under kjøkkenbordet nå. Veldig bra! :-)

Den kjolen gjorde seg ypperlig som pynt, og spesielt flott når den har stor affeksjonsverdi.

Nyt sommaren! :-)

Fru Fly * Heidi sa...

Elsker rommet! Og du har en utrolig evne til å gjøre det spesielt, personlig og vakkert i all sin enkelhet. Nydelig kjole og veldig koselig at den rommer så mange og gode minner. Håper dere har fine sommerdager. Klem H

Ms BOB sa...

Nydelig friskt og enkelt. Lyset er nydelig der det kommer inn bak skapet på det ene bildet der.

victoria (huset i byen) sa...

Bare elsker det soverommet deres, og det gir meg en ide av hvordan det blir når vårt en gang blir ferdig, har nemlig skråtak vi også der.... Nydelig...
klem victoria

Anna-Malin sa...

så fint sovrum!!
en härlig känsla, och jag gillar dina nya sängkläder.

hoppas du har det bra i sommarvärmen!

kram
anna-malin

Marta - livet på landet sa...

Nydelig rom!
Og flotte bilder!
Vakker kjole! Og så godt når den betyr noe spesielt for deg:)

Jeg skal gjøre noe med soverommet vårt etterhvert, så skal huske denne fine inspirasjonen:)

borghild sa...

Så ut som et herlig og svalt soverom, litt sånn Tine K:)
Det så deilig ut å ha så god plass også. Vårt soverom er relativt lite, har ingen ommøbleringsmuligheter siden vi har 'luftebalkongdør' på en vegg, vanlig dør på en annen, og en hel (EN HEL!!) vegg med skyvedørsgarderobe med speil på en tredje, ikke min favorittvegg akkurat...
Og så slenger vi klær overalt, sukk.... Ja ja, sånn er det hos oss;) Klem B:)

Hege Synøve Kolstad Evensen sa...

Vakkert soverom, og en nydelig kjole! Så fint med gode minner fra mammaen sin:)

Storesøstra sa...

Kjempe fint soverom!!! Jeg tror jeg begynner å få litt dilla på striper, så det sengetøyet likte jeg godt. Skapet var også helt etter min smak:-)

Kristine sa...

Hei :-)
jeg er ikke den flinkeste på besøksrundene jeg heller for tiden. Sommeren krever jo sitt ;-)
hehe, vi er nok et stykke, eller et veldig godt stykke, fra ferdig oppusset leilighet. Men det går litt og litt fremover for hver arbeidsøkt, og det er fantastisk motiverende. Fra sist oppussingsrunde har jeg lært meg å ikke fokusere på det o'store øyeblikk hvor leiligheten er helt ferdig, men heller på små delmål, som ferdig fliselagt kjøkkengulv, da blir det hele så mye mer overkommelig!
Jeg syns jo stilen din er super, og soverommet likeså. Sengetøyet var stilig, og når det er på tilbud i tillegg, ja da blir det full pott ;-)
Fortsatt god sommer!!!
klem

Skjerstad sa...

Fint soverom :)syns den lille rosa veska på skapet brøt så fint i rommet ;)Jeg har et smykke hengende på badet , til minne om min mor. Godt å ha et minne hengende ;)

Flink du :)

erry sa...

Jättevackert! Jag gillar det turkosa överkastet som bryter av fint mot det svart-vita, och klänningen är jättesöt och passar perfekt som inredningsdetalj :)

Sommarkram, e

Unknown sa...

Du har HELT underbart hem!!
Jag lägger till dig!
Ses,,,
Kram Annaleena

Tove sa...

Utrolig, utrolig fantastisk FLOTT soverom!! Både sengetøy, sengeteppe, fugler på veggen, det sorte skapet... ja, alt passet perfekt sammen:) Spesielt kjolen til moren din, veldig koslig og fint å ha ting som betyr noe fremme slikt.
Det med å rydde mens barnet roter... ja, det vet jeg alt om:) Men syntes nå det er ganske så koslig, rett og slett kvalitetstid sammen der en også får gjort noe nyttig:)
Klem

Huldra sa...

Liker stilen din meget godt ser jeg. :)

Det er det som er så spennende her i blogglandia; Noen steder lyser det helhvit nostalgi og romanse, noen steder retro, og andre steder en hel masse farger. Soverommet ditt har akkurat den gode mixen jeg liker og setter pris på, så her var det godt å hvile øynene. Nå må jeg tulse litt mer rundt i bloggen din, for denne virker veldig interessant. :)

Project Vibes gate sa...

Fantastisk soverom. Vi innreder soverom selv. sliter med å finne fine garderobeskap. Disse var flotte og sa kanskje ut som om de var "pimpa" nye skap? eller er det gamle skap??? Hvorfra? Nydelig med sort - love -

Julia sa...

Vilken himla fin klänning! Och vilken fin blogg du har! :)

Janne sa...

Hei! Veldig pent soverom! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt sengetøyet?

Unknown sa...

faa

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

socials